Dat is mooi Ötzi om een oude bekende te ontmoeten die ook nog brommers bezit waar je geen weet van had.
Trouwens ook nooit geweten dat jij ook nog journalistiek actief bent voor Sheldon en TTTW.
Succes.
Wuustwezel 16 september 2023
-
- Bromfiets Koning
- extra info: Ik sponsor oudebrommers
- Gegeven waarderingen: 343 keren
- Ontvangen waarderingen: 70 keren
Re: Wuustwezel 16 september 2023
Groet
Janne

Janne
-
- Bromfiets Koning
- extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
- Gegeven waarderingen: 120 keren
- Ontvangen waarderingen: 341 keren
Mijn bezoek vandaag aan Willy Motmans (*1933) in St.Truiden heeft wat brommers betreft niet veel opgeleverd. Willy is een fietsenman in hart en nieren. Hij werkte ±10jaar met een 6-tal collega's in de fietsenassemblage bij ParisSport in St.Truiden. Van de brommers wist hij niets te vertellen, alleen dat die geassembleerd werden in een andere ruimte. Van Pirva, ook een assemblagemerk uit St.Truiden, wist hij te vertellen dat het een gewone fietsenzaak was en er dus net als bij ParisSport niets gefabriceerd werd. Paris Sport stopte als merk pas ±2010.
Willy heeft een prachtige verzameling fiets(tax)platen, nummerplaten, fietsen, driewielertjes en met name een reusachtige verzameling balhoofdplaatjes van fietsen. Hij staat daarmee in het 'Guinnes-book of Records'.
Hij hoefde de foto's die ik bij me had van ParisSport en Pirva-brommers niet eens te zien..........
Groet van Ötzi
Willy heeft een prachtige verzameling fiets(tax)platen, nummerplaten, fietsen, driewielertjes en met name een reusachtige verzameling balhoofdplaatjes van fietsen. Hij staat daarmee in het 'Guinnes-book of Records'.
Hij hoefde de foto's die ik bij me had van ParisSport en Pirva-brommers niet eens te zien..........
Groet van Ötzi
'Vandaag is de morgen waar je je gisteren nog druk over maakte' 

-
- Bromfiets Koning
- extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
- Gegeven waarderingen: 120 keren
- Ontvangen waarderingen: 341 keren
O ja, ik kreeg van hem nog twee mooie balhoofdplaatjes van ParisSport en Corner (ook een merk van ParisSport).
'Vandaag is de morgen waar je je gisteren nog druk over maakte' 

-
- Bromfiets Koning
- extra info: Ik sponsor oudebrommers
- Gegeven waarderingen: 343 keren
- Ontvangen waarderingen: 70 keren
Jammer dat je bezoek niet was wat je ervan had verwacht Ötzi. Aan de andere kant is wat fietshistorie ook best interessant.
Groet
Janne

Janne