Het Royal Nord boek is vanaf medio januari 2018 leverbaar.
Het boek is uiteindelijk, 400 pagina's, 64.000 woorden en 370 foto's, waarvan 10 zwart-wit foto's, groot geworden. Het boek is een paar keer uitgebreid met extra informatie en extra foto's, tijdens de voorbereidingen, waardoor het boek een stuk dikker is geworden.
In januari is ook het ISBN nummer beschikbaar, zodat het bij elke boekhandel besteld kan worden ... De verkoopprijs in ongeveer €85.
Vanaf nu kan het boek besteld worden bij de uitgever zelf: MK Publishing. Directeur, Kees Ringnalda. Bezoekadres: Da Vincilaan 11, 6716WC Ede Dit boek kan nu al besteld worden.
In het boek is een extra hoofdstuk besteed aan bromfietsmerken die in dezelfde periode op de markt waren, waaronder: Itom, DeMM, Ducati, Flandria en Peripoli - Giulietta bromfietsen, evenals de samenwerking met FN. In dit boek heb ik de wereldreis naar Australie beschreven, naast wereldreizen van andere merken, als: Rex, Kreidler en Batavus. Het boek is ook gericht op de Nederlandse markt, waardoor ik 4 Nederlandse importeurs heb beschreven. Ik heb het merk Royal Nord vergeleken met andere merken, die in dezelfde periode op de markt waren. Ik heb de markt in Congo beschreven en de redenen van de ondergang van het merk. Als U dit boek gelezen hebt, weet U alles over het merk Royal Nord.
Royal Nord boek
-
- Bromfiets Koning
- extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
- Gegeven waarderingen: 143 keren
- Ontvangen waarderingen: 390 keren
Re: Royal Nord boek
MKPublishing | Info <info@mkpublishing.nl>
Ma 30-9-2019 08:04
U
Beste Ötzi,
Er is in het verleden sprake geweest dat we dit boek zouden gaan uitgeven.
Dat gaat in verband met auteursrechten op plaatjes die in het boek zijn gebruikt vooralsnog niet gebeuren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Elmer Menninga
T. +31 (0) 318 - 52 42 92
E. info@mkpublishing.nl
Da Vincilaan 11 | 6716 WC | Ede
Ma 30-9-2019 08:04
U
Beste Ötzi,
Er is in het verleden sprake geweest dat we dit boek zouden gaan uitgeven.
Dat gaat in verband met auteursrechten op plaatjes die in het boek zijn gebruikt vooralsnog niet gebeuren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Elmer Menninga
T. +31 (0) 318 - 52 42 92
E. info@mkpublishing.nl
Da Vincilaan 11 | 6716 WC | Ede
'Vandaag is de morgen waar je je gisteren nog druk over maakte'