Maar deze aap denkt vooruit en is voorzichtig gezien de helm die voorop de buddy ligt
Vriendelijke groet
Wietze

Gewoon een na-aper.itskoat schreef:Ik weet nog van die dolle losgebroken aap.![]()
Maar deze aap denkt vooruit en is voorzichtig gezien de helm die voorop de buddy ligtVerstandig beest
![]()
Vriendelijke groet![]()
Wietze

Helemaal mee eens, dan volgt 2 mooie op de weg 9 wrakken in de schuur, 3 mooie op de weg 8 wrakken in de schuur , 4 mooie op de weg 7 wrakken in de schuur, weer een nieuw wrak , 8 wrakken in de schuur, 5 mooie op de weg weer 7 wrakken in de schuur, weer een mooie op de weg 6 wrakken in de schuur, geld op wrak weg 5 wrakken in de schuur, nu word het mooi weer tijd om op de 5 mooie te rijden!!!Supersport schreef:Nog liever: '1 mooie op de weg èn tien wrakken op de plank Locomotief!'

Ötzi schreef:In een oud motorblad vond ik deze Sarolea. Een prototype van Jan Jonker. De Belgen hadden er niets mee te maken. Zeventig cc, 3 voetversn. een FBM-blok dacht ik.
Grappig te zien dat hij (Jan Jonker) het frame van de HMW-Sport gebruikt heeft en daar een paar buisjes aan gemaakt heeft om het sportieve karakter te creëren. Men dacht in die jaren (1959) dat de lichte motorfiets, afgeleid van een zware brommer, toekomst zou hebben. Helaas bleef het bij prototypen. Ik zal komende tijd nog een paar van die prototypen op het forum zetten.
Met groet, Supersport