Hallo Otzi
dat frame komt mij bekend voor.
De afgelopen dagen vroeg een vriend me om informatie over een identiek exemplaar en op dit moment herinner ik me alleen dat het werd geproduceerd door een bedrijf in Bologna (dat niet alleen aan verschillende fabrikanten in dat gebied verkocht), maar ik weet het niet meer de naam.
Ik zal even op mijn pc moeten zoeken, maar ik denk dat ik het uiteindelijk wel zal vinden. Het was een tweekoppig bedrijf dat al lange tijd gesloten was.
Ik hoop u binnenkort deze informatie te kunnen geven.
Fijne dag en fijne kerstdagen voor iedereen.
gratis zeldzaamheid gekregen
-
- Bromfiets Koning
- extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
- Gegeven waarderingen: 129 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Re: gratis zeldzaamheid gekregen
Vandaag, zondag 2dec., opeens 'out of the blue' komt Pistone met een bericht. Wel leuk dat hij er nog is en op het forum verschijnt! Dat antwoord over de herkomst van dat L'Avenir-frame komt er misschien dan toch nog.
Wie nog vragen heeft voor deze Italiaanse brommer- en motorman (auteur van tweewielerboeken) kan ze dus hier stellen.
Groet, Ötzi
Wie nog vragen heeft voor deze Italiaanse brommer- en motorman (auteur van tweewielerboeken) kan ze dus hier stellen.
Groet, Ötzi
'Vandaag is de morgen waar je je gisteren nog druk over maakte' 

-
- Bromfiets sleutelaar
- Gegeven waarderingen: 11 keren
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Hey Pistone,Pistone schreef: ↑24 dec 2023, 15:41 Hallo Otzi
dat frame komt mij bekend voor.
De afgelopen dagen vroeg een vriend me om informatie over een identiek exemplaar en op dit moment herinner ik me alleen dat het werd geproduceerd door een bedrijf in Bologna (dat niet alleen aan verschillende fabrikanten in dat gebied verkocht), maar ik weet het niet meer de naam.
Ik zal even op mijn pc moeten zoeken, maar ik denk dat ik het uiteindelijk wel zal vinden. Het was een tweekoppig bedrijf dat al lange tijd gesloten was.
Ik hoop u binnenkort deze informatie te kunnen geven.
Fijne dag en fijne kerstdagen voor iedereen.
tis ondertussen al een jaartje geleden dat ik op dit forum zat.

Ondertussen heb ik het brommerke nog steeds niet ingeschreven. (ik schaam me dood

Heb/had jij toevallig nog info kunnen vinden over dat bedrijf in Bologna?
Mvg Vital
Rijdt nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen 

-
- Bromfiets Koning
- extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
- Gegeven waarderingen: 129 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Nee helaas niet. Misschien kan Ducini of Leon er iets meer over zeggen. Groet van Ötzi
'Vandaag is de morgen waar je je gisteren nog druk over maakte'