Jamathi Clubdag 2021 in Achterberg

Plaats reactie
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 74 keren

Jamathi Clubdag 2021 in Achterberg

Bericht door Jan van Leeuwen » 11 okt 2021, 16:44

Geschreven door Jan v Leeuwen de HMWman & Jamathifan:
Hai Dik en Vrienden v/d Jamathi Club wij hebben weer een prachtige dag gehad met een leuke Opkomst van leden en div: bezoekers in het Oldtimermuseum ‘De Meent’ de eigenaar heeft een mooie Verzameling en een prachtige Locatie geweldig dat wij daar een rondkijk hebben mogen maken en de koffie en koek smaakte goed en de Lunch was bijzonder en voortreffelijk. Hartelijk bedankt hiervoor Dank U wel.

Jamathi Clubdag 2021: Via een omleiding en Achterland toch in Achterberg aangekomen de omleiding was v/a N11 Alphen tot Bodegraven afgesloten daar moest ik via Boskoop / Waddinxveen naar Gouda weer de A 12 op naar Utrecht en Achterberg bij Veenendaal - Rhenen aankomen om 1/2 11
Ik zie bij Leusden Achterland staan op de Wegwijzer dus ik rij er naar toe ik was daar om 10.40uur dacht mooi op tijd te zijn maar helaas ik moest in Achterberg wezen dus weer terug naar de A 12 op naar Veenendaal daar er af en Achterberg gevonden waar ik 11.45 u
aankwam toen ik het Jamathi bord zag staan bij het Oldtimermuseum de Meent a/d Zuidelijke Meentsteeg 5 !
De rest heb ik jullie verteld wat in het Club blad wordt vermeld.
jvsoelen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 10 keren
Contacteer:

Re: Jamathi Clubdag 2021 in Achterberg

Bericht door jvsoelen » 11 okt 2021, 22:03

Jan, geweldig “jouw” speech.
Net voor dat we vertrokken voor de Jamathi rondrit.
En dan ook nog eens als (achterrijder).
" JAMTHI TT type 2 uit 1970 "
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning

Bericht door Jan van Leeuwen » 30 okt 2021, 20:10

Nu hier mijn Tekst die ik heb voorgelezen
Clubdag 2021
Het is voor het bestuur en de leden van de Jamathi Club weer fijn bij elkaar te zijn mooi om elkaar weer te mogen begroeten en te zien.
Hopelijk heeft de Corona en de Lockdown geen ernstige gevolgen gekend en blij zijn dat wij hier in dit mooie Museum via ons lid Kees Rijksen een inkijk mogen hebben.
Er zijn misschien leden of bekende die iemand hebben verloren of moeten missen daar houden wij een Moment stilte voor, die onze Voorzitter Dik Toersen vertelde:
zij Ruste in Vrede R.I.P.
Ik wens jullie een mooie en pech vrije Tourtocht geniet er weer van en hopelijk zien wij elkaar Vlgnd:jaar alle weer terug.
Jan van Leeuwen
zie mijn Motor verhalen & foto’s op Facebook en Oude Brommers.NL en Maartens Kreidler Club.NL
Graag een Drie werf Hoera voor Dik Toersen Hoera hoera Hoeraaaa !!!
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning

Bericht door Jan van Leeuwen » 31 okt 2021, 22:07

Jan van Leeuwen schreef: 30 okt 2021, 20:10 Nu hier mijn Tekst die ik heb voorgelezen
Clubdag 2021
Het is voor het bestuur en de leden van de Jamathi Club weer fijn bij elkaar te zijn mooi om elkaar weer te mogen begroeten en te zien.
Hopelijk heeft de Corona en de Lockdown geen ernstige gevolgen gekend en blij zijn dat wij hier in dit mooie Museum via ons lid Kees Rijksen een inkijk mogen hebben.
Er zijn misschien leden of bekende die iemand hebben verloren of moeten missen daar houden wij een Moment stilte voor, die onze Voorzitter Dik Toersen vertelde:
Ik wens jullie een mooie en pech vrije Tourtocht geniet er weer van en hopelijk zien wij elkaar Vlgnd:jaar alle weer terug.
Jan van Leeuwen
zie mijn Motor verhalen & foto’s op Facebook en Oude Brommers.NL en Maartens Kreidler Club.NL
Bijlagen
Wanneer er een bij een komst is heb ik altijd mijn Verhaal of Tekst om herinneringen te vertellen ! Soms met zang of met opmerkingen .
Wanneer er een bij een komst is heb ik altijd mijn Verhaal of Tekst om herinneringen te vertellen ! Soms met zang of met opmerkingen .
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning

Bericht door Jan van Leeuwen » 06 dec 2021, 12:06

Jan van Leeuwen schreef: 31 okt 2021, 22:07
Jan van Leeuwen schreef: 30 okt 2021, 20:10 Nu hier mijn Tekst die ik heb voorgelezen
Clubdag 2021
Jan van Leeuwen
Bijlagen
Na het Voor zingen werd het Refrein door de leden goed mee gezongen en gelachen ;-) !
Na het Voor zingen werd het Refrein door de leden goed mee gezongen en gelachen ;-) !
E540D226-FFB5-4941-BE0A-C87F967E1FF4.jpeg (200.07 KiB) 3920 keer bekeken
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning

Re: Jamathi Clubdag 2022 in Leidschendam

Bericht door Jan van Leeuwen » 05 sep 2022, 22:33

Voor Jamathi heb ik ook weer een mooi lied geschreven waar jullie het Refrein van mee moeten zingen !
Jamathi Jamathi er was er niet een zo snel als hij 2x soms 3x de wijs is van Marina Marina van Rocco Granata !
Dus oefen alvast maar de Tekst krijgen de meezingers !

Jamathi fan Jan.
Leon
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
Gegeven waarderingen: 576 keren
Ontvangen waarderingen: 365 keren

Bericht door Leon » 05 sep 2022, 23:12

Het Itom lied. ... Is daar een geschreven tekst van?
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning

Bericht door Jan van Leeuwen » 06 sep 2022, 22:03

Leon schreef: 05 sep 2022, 23:12 Het Itom lied. ... Is daar een geschreven tekst van?
Bijlagen
Hierbij de Tekst van het Itom lied geschreven door Jan de HMWman & Jamathi fan op de Wijze van mijn Opa mijn Opa: er was er niet een zo snel als die Itom !
Hierbij de Tekst van het Itom lied geschreven door Jan de HMWman & Jamathi fan op de Wijze van mijn Opa mijn Opa: er was er niet een zo snel als die Itom !
069FA5D0-96D4-438E-8D3D-5C5F55BD9AD0.jpeg (130.59 KiB) 1369 keer bekeken
Deel 2 van het Itom lied !
Deel 2 van het Itom lied !
3EF6A406-02E5-407E-9C7E-C5FE1572B75D.jpeg (139.25 KiB) 1369 keer bekeken
Leon
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
Gegeven waarderingen: 576 keren
Ontvangen waarderingen: 365 keren

Bericht door Leon » 07 sep 2022, 11:21