Puch VS50L

JohnO
Bromfiets sleutelaar
Bromfiets sleutelaar
extra info: Ik sponsor oudebrommers nl

Re: Puch VS50L

Bericht door JohnO » 14 jan 2022, 15:23

MarkN schreef: 14 jan 2022, 12:12 thumbup thumbup

Ben bang dat nieuwe verkiezingen daar niks aan veranderen, ik laat het dit jaar ook gaan.
Ik weiger domweg de gemeente 25 euro te betalen om voor een keer de stad in de mogen op me Puch.
Ik ga die €25,- wel betalen. Ik wil af en toe op de bromfiets naar mijn werk en ik moet een stuk door Den Haag en bovendien zit het bedrijf waar ik werk ook in Den Haag (was vroeger Nootdorp).
hermanp
Bromfiets kenner
Bromfiets kenner
extra info: Ik sponsor oudebrommers

Bericht door hermanp » 14 jan 2022, 21:46

Bedankt allen voor de input. Het gele plaatje was mij nog niet opgevallen, ga ik omdraaien. Het bakelieten luchtfilter werd inderdaad door de vorige eigenaar ook al genoemd als iets bijzonders en het bouwjaar is, volgens framenummer, 1969. Een jaartje ouder dan ik dus.
Ben zelf niet zo'n kenner van dit type, ik hou wel van de bromfietsen uit die periode (jaren 1950 tot 1970). Ik had al enkele Kreidlers, een Zündapp en Renata, om maar wat te noemen, en om mijn collectie completer te maken hoorde er een Kikkerbek bij. De tijdgeest roept ook Solex, maar daar had ik zo weinig plezier aan dat ik die weer verkocht heb. Een Tomos 4TL zal er op termijn nog wel bijkomen.
MarkN
Bromfiets kenner
Bromfiets kenner

Bericht door MarkN » 14 jan 2022, 22:22

JohnO schreef: 14 jan 2022, 15:23
MarkN schreef: 14 jan 2022, 12:12 thumbup thumbup

Ben bang dat nieuwe verkiezingen daar niks aan veranderen, ik laat het dit jaar ook gaan.
Ik weiger domweg de gemeente 25 euro te betalen om voor een keer de stad in de mogen op me Puch.
Ik ga die €25,- wel betalen. Ik wil af en toe op de bromfiets naar mijn werk en ik moet een stuk door Den Haag en bovendien zit het bedrijf waar ik werk ook in Den Haag (was vroeger Nootdorp).
Misschien had ik erbij moeten zeggen dat ik uit de Achterhoek kom.
JohnO
Bromfiets sleutelaar
Bromfiets sleutelaar
extra info: Ik sponsor oudebrommers nl

Bericht door JohnO » 14 jan 2022, 23:14

MarkN schreef: 14 jan 2022, 22:22

Misschien had ik erbij moeten zeggen dat ik uit de Achterhoek kom.
Uhhh, tja dan stap je niet even op de bromfiets om Den Haag in te rijden. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Puch - Tomos”