Vandaag kreeg ik een mail van Mike Nilsen uit Australië. Hij bezit onderstaande HMW-bakbrommer en vraagt o.a. hoe hij de bedieningshendels uit elkaar moet halen zonder ze te beschadigen. Elf jaar geleden nam hij ook al contact met mij op over deze HMW. Wat een wonder dat zo'n HMW in Australië terecht komt! Overigens is het nog een heel origineel en compleet exemplaar!
Deze bakbromfiets is gebaseerd op de HMW Supersort maar is in Nederland/België nooit geleverd. Hier werden alleen de Gazelle 3-wielers met HMW-motor geleverd.
Groet, Ötzi
HMW bij onze tegenvoeters
-
- Bromfiets Koning
- extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 91 keren
Re: HMW bij onze tegenvoeters
Welke handel bedoelt hij, versn: of gashandel ?
Als hij begint met de kabels los te maken ken hij de draaibus van het gashandel er met het brecket van het stuur schuiven en uit elkaar halen
Het Versn: bestaat uit 2 delen die uit elkaar kan als hij hem van het stuur haalt maar eerst het rubber handvat er af halen.
Monteren is gewoon omgekeerde volgorde wel de gashandelbuis invetten op het stuur !
Jan de HMWman.
Als hij begint met de kabels los te maken ken hij de draaibus van het gashandel er met het brecket van het stuur schuiven en uit elkaar halen
Het Versn: bestaat uit 2 delen die uit elkaar kan als hij hem van het stuur haalt maar eerst het rubber handvat er af halen.
Monteren is gewoon omgekeerde volgorde wel de gashandelbuis invetten op het stuur !
Jan de HMWman.