HMW Admiraaal

Ötzi
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Re: HMW Admiraaal

Bericht door Ötzi » 21 mar 2020, 22:17

Ja, er is nog iemand hoor! Heb je nog een paar van die rubbers? Dan is het goed om er een foto van te maken en hier te plaatsen, met de juiste maten erbij! Waarschijnlijk gaat het hier niet om iets specifiek van HMW Admiraal. Dus je kan het ook plaatsen in 'onderdelen gezocht'.
Heb je er sinds september vorig jaar nog op beurzen naar gezocht?
Groet, Ötzi
'Vandaag is de morgen waar je je gisteren nog druk over maakte' drool
Wouter jan
Bromfiets liefhebber
Bromfiets liefhebber

Bericht door Wouter jan » 22 mar 2020, 23:41

ok , ik wist dat de website een tijd terug ging veranderen en dacht dat ik iets verkeerd gedaan had gezien de weinige reacties . bedankt voor je reactie , ik zal proberen wat foto's op de site te zetten van de rubbers . heb alleen de beurs in zuidbroek bezocht en was van plan naar leek en Hardenberg te gaan maar die zijn beide afgelast helaas . heb de hmw nu bijna klaar en heb er ook al even mee gereden , thuis brommer uitgezet en krijg hem met geen mogelijkheid weer aan de praat . hij vonkt goed en krijgt ook benzine , word nog een zoektocht :( maar komt vast weer goed . groeten wouter jan
Ötzi
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Bericht door Ötzi » 23 mar 2020, 10:41

Ja, jammer genoeg zijn er nu geen beurzen en treffens voorlopig. We zullen de spullen die we zoeken via internet moeten zoeken. Als je Admiraal nog compressie heeft en vonk + benzine zou hij het moeten doen. Maar......er zijn altijd van die malle gevallen..... Succes met zoeken!
Groet, Ötzi
'Vandaag is de morgen waar je je gisteren nog druk over maakte' drool
Plaats reactie

Terug naar “HMW”