Cucciolo

Eric S
Bromfiets professor
Bromfiets professor
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Re: Cucciolo

Bericht door Eric S » 21 nov 2019, 22:10

Er ligt nog voor 30 jaar werk dus ik kan nog even vooruit
Ötzi
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning

Bericht door Ötzi » 21 nov 2019, 22:26

Ja, dat ken ik! Ik heb ook nog wel voor heel wat jaren werk liggen. Maar ik denk niet dat ik dat ooit allemaal afgewerkt krijg, tenzij ik kan werken tot mijn 99e! (dat is over 27 jaar).
En hoe staat het met je Demm 2-takt? Loopt hij al? Heb je nog een bedradingsschema kunnen vinden?
Ik heb een nieuwe draadboom gemaakt voor mijn Demm met de oude als voorbeeld. Het was de eerste keer dat ik dat deed, niet gemakkelijk maar wel gelukt.
Sorry, ik zit met dit onderwerp wel op de verkeerde plaats hier. Zullen we maar op 'Italiaanse brommers' hier mee verder gaan?
Groet, Ötzi
'Vandaag is de morgen waar je je gisteren nog druk over maakte' drool
Eric S
Bromfiets professor
Bromfiets professor

Bericht door Eric S » 21 nov 2019, 23:49

Cucciolo is toch ook Italiaans 8-) .Heb de Demm gespoten.Chroomwerk,verzinkwerk en zadel weggebracht.Nieuwe 20" velgen en banden uit Italie laten komen.Spaken krijg ik morgen binnen van Pebro Wheels.2takt blok wordt vervangen voor een 4-takt blok.Blok ligt nog wel uit elkaar.Was volgens de vorige eigenaar gereviseerd maar dat was in dit geval wel een rekbaar begrip want 4 nieuwe lagers monteren noem ik nog geen revisie :roll:Ga zondag naar de verkoper toe met onderdelen die ook niet goed waren.Hopelijk heeft hij wat betere/goede onderdelen voor me.Hij heeft trouwens 2 Nassetti 4takten staan en hoop er 1 van hem over te nemen. Kabelboom maak ik nieuw aan de hand van de oude.
Plaats reactie

Terug naar “50cc Classic Racers”