gogo batavus intercycle vraag

Plaats reactie
zeelandgogo
Bromfiets liefhebber
Bromfiets liefhebber

gogo batavus intercycle vraag

Bericht door zeelandgogo » 31 jul 2019, 19:52

goede avond. ik ben nieuw op dit forum en dit zal al wel duizende xtjes meschien /waarschijnlek gevraagt zijn maar ik ben sins kort in het bezit van un gogo intercycle. en ben bezig hem helemaal na te loopen en zo nodig onderdelen te vervangen aleen kan ik bijna niks vinden zo als banden velg of rem hendeltje of un uitlaat ben hem namelijk klaar aan het maaken om te laaten keuren bij rdw ook al zegen veel mense dat het het niet waard is maja je zou ma als n blok gevallen zijn voor n brommertje haha dus heeft er iemand tips of info ook vraag ik me af hoe het frame nummer geregeld is hoe je kan zien hoe oud die is enzo want het is geen ingeslage nummer maar eerder un soort van geverft lijkt het wel mvg
itskoat
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
Contacteer:

Re: gogo batavus intercycle vraag

Bericht door itskoat » 01 aug 2019, 09:55

Welkom hier op dit forum. Er worden hier geregeld vragen gesteld over het verkrijgen van informatie en onderdelen. Het is volgens mij zelfs een belangrijke functie en geen enkel probleem dus thumbup1 Kijk voor onderdelen maar eens bij Leertouwer of JMPB-parts. Het framenummer staat ingeslagen op de rechterkant van het balhoofd en bestaat uit zes cijfers. Je Batavus Gogo is sowieso uit de jaren zeventig. Als je het eerste cijfer van de zes neemt dan is dat het exacte bouwjaar. Bijv een 1 betekend 1971 of een 2 betekend 1972. Leuk trouwens dat je je oog hebt laten vallen op zo'n Gogo. Bromfietsen met een automatisch blokje eronder worden (te) vaak nog ondergewaardeerd.

Vriendelijke groet ;)

Wietze
Bijlagen
1972 Gogo VA.jpg
1972 Gogo VA.jpg (78.6 KiB) 147 keer bekeken
zeelandgogo
Bromfiets liefhebber
Bromfiets liefhebber

Bericht door zeelandgogo » 01 aug 2019, 10:08

dank voor je reacie ik zie aleen het niet ingeslagen maar eerder soort van verf of inkt ik zal idd eens op de site weet je ook meschien welke maat de banden zijn. staat bij mij 2-16 (20x2.00) opzich heb ik niet veel nodig paar kabeltjes de hendels van de remmen achterwiel en uitlaat en 2 nieuwe banden met binne band dus valt alemaal wel mee aleen is het gelijk met deze techniek de helft van de brommer haha ik probeer nog eens foto te uploaden aleen bestandsformaat was te groot dus moet ik eens na kijken mvg tobie
itskoat
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
Contacteer:

Bericht door itskoat » 01 aug 2019, 12:17

Ik zag de banden bijv. op de site van JMPB parts al staan voor een Puch. Gewoon daar de gewenste maat doorgeven. Komt dan helemaal goed. Het nummer staat toch echt ingeslagen op de rechterkant van het balhoofd. Na het inslaan in de fabriek werd er altijd een lik goudverf overheen gedaan om het ruwe metaal te beschermen en tevens om het zichtbaarder te maken. (heb dit nl. zelf vaak gedaan :) )

Vriendelijke groet ;)

Wietze
Plaats reactie

Terug naar “Gazelle”