Jamathi in Corona tijd

Plaats reactie
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Jamathi in Corona tijd

Bericht door Jan van Leeuwen » 25 okt 2020, 21:25

Helaas geen Jamathi Clubdag 2020.
Laten wij Niet te negentief denken maar vooral positief blijven denken en moed houden.

Het merk Jamathi mag niet vergeten worden ze hebben grote Nederlandse Renners namen voort gebracht o.a.
Theo Timmer Aalt Toersen Jan Bruins Herman Meijer Paul Lodewijks Martien Meijwaart Cees van Dongen en vele andere buitenlandse renner namen.
Zij hebben altijd voor in mee gedaan en op het Podium gestaan dank zij de Nederlandse kwaliteit en eigen rijkunst.Helaas is er door het Corona virus geen Wedstrijd of Demo race meer gereden wat voor de Jamathi eigenaren
heel moeilijk en vervelend is geweest hopelijk wordt het volgend jaar allemaal weer beter.

Jammer dat wij nu ook geen Jamathi Clubdag hebben deze dag gaf de Club altijd weer een boost en gezellige
bijeenkomst met leden en bezoekers zij zien dan altijd dat er leden zijn die nog steeds de Jamathi racers en brommers rij baar houden door te restaureren of opnieuw bouwen.

Ik begrijp dat het voor het bestuur Dik Toersen Ruud Cornelis en Eling Bouwstra ook moeilijk is om in deze moeilijke tijd de Club en haar leden te beantwoorden op vragen en uitkomsten die voor iedereen geen zekerheid biedt.
Laten wij vooral Moed houden en volgd: Seizoen er hopelijk weer bij zijn.

Groet: Jan de HMW Honda & Jamathi fan.
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Re: Jamathi in Corona tijd

Bericht door Jan van Leeuwen » 27 okt 2020, 23:06

Wanneer jullie reageren op mijn tekst zal ik een vlgnd: bericht plaatsen voor alle lezers en volgers.
Omdat het zo stil is op de oude brommer site is en ik geen brommer nieuws heb maar wel veel herinneringen !
Ik zie steeds meer brommers en foto’s op Facebook staan laten wij ook actief blijven en onze site gebruiken.
Jan de HMWman.
Plaats reactie

Terug naar “Jamathi”