Jamathi Clubdag 2021 in Achterberg

Plaats reactie
Jan van Leeuwen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Jamathi Clubdag 2021 in Achterberg

Bericht door Jan van Leeuwen » 11 okt 2021, 16:44

Geschreven door Jan v Leeuwen de HMWman & Jamathifan:
Hai Dik en Vrienden v/d Jamathi Club wij hebben weer een prachtige dag gehad met een leuke Opkomst van leden en div: bezoekers in het Oldtimermuseum ‘De Meent’ de eigenaar heeft een mooie Verzameling en een prachtige Locatie geweldig dat wij daar een rondkijk hebben mogen maken en de koffie en koek smaakte goed en de Lunch was bijzonder en voortreffelijk. Hartelijk bedankt hiervoor Dank U wel.

Jamathi Clubdag 2021: Via een omleiding en Achterland toch in Achterberg aangekomen de omleiding was v/a N11 Alphen tot Bodegraven afgesloten daar moest ik via Boskoop / Waddinxveen naar Gouda weer de A 12 op naar Utrecht en Achterberg bij Veenendaal - Rhenen aankomen om 1/2 11
Ik zie bij Leusden Achterland staan op de Wegwijzer dus ik rij er naar toe ik was daar om 10.40uur dacht mooi op tijd te zijn maar helaas ik moest in Achterberg wezen dus weer terug naar de A 12 op naar Veenendaal daar er af en Achterberg gevonden waar ik 11.45 u
aankwam toen ik het Jamathi bord zag staan bij het Oldtimermuseum de Meent a/d Zuidelijke Meentsteeg 5 !
De rest heb ik jullie verteld wat in het Club blad wordt vermeld.
jvsoelen
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
Contacteer:

Re: Jamathi Clubdag 2021 in Achterberg

Bericht door jvsoelen » 11 okt 2021, 22:03

Jan, geweldig “jouw” speech.
Net voor dat we vertrokken voor de Jamathi rondrit.
En dan ook nog eens als (achterrijder).
" JAMTHI TT type 2 uit 1970 "
Plaats reactie

Terug naar “Jamathi”