even voorstellen : Bram

Zeg wie u bent, waar uw voorkeur naar uit gaat etc . Op deze manier kunnen de mensen u beter leren kennen.
Plaats reactie
biba
Bromfiets liefhebber
Bromfiets liefhebber

even voorstellen : Bram

Bericht door biba » 23 dec 2020, 22:35

Beste,

ik ben al geruime tijd bezoeker van het forum, en een tijd terug heb ik me ook geregistreerd als lid, en nu tijdens deze verlofperiode maak ik er werk van om me even voor te stellen...
ik ben Bram, woon in Ingelmunster (W.VL - Belgie voor de niet aardrijkskundigen onder ons...), en ben liefhebber van de oude brommers... (niks nieuws onder de zon op het oudebrommers.nl-forum me dunkt)

Ik ben geen merk-freak, dus alle oude / klassieke brommers en lichte motoren genieten mijn interesse. Zelf heb ik meerdere stukken staan, knutsel graag aan oude 2-wielers.
Mijn idee is: er is maar 1 originele lak, dus als ik deze kan bewaren houden, dan doe ik het meeste om deze te behouden. Herspuiten is echt mijn laatste stap, of zoals de fransen het mooi omschrijven 'Dans son jus' maar dan moet er wel nog enige jus overblijven om deze te kunnen bewaren....

Ik zal ten gepasten tijde in de (hopelijk) correcte rubriek een paar van mijn restauratie verslagen neerpennen, al lectuur of commentaarproza om deze koude wintermaanden en verdomde coronatijden door te komen.

Groetjes
Bram
rmintjes
Bromfiets sleutelaar
Bromfiets sleutelaar
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Re: even voorstellen : Bram

Bericht door rmintjes » 23 dec 2020, 23:02

Welkom Bram, voor oude bromfietsen ben je hier op het juiste adres, ben benieuwd naar je restauraties. Vriendelijke groet Richard.
biba
Bromfiets liefhebber
Bromfiets liefhebber

Bericht door biba » 24 dec 2020, 01:36

rmintjes schreef: 23 dec 2020, 23:02 Welkom Bram, voor oude bromfietsen ben je hier op het juiste adres, ben benieuwd naar je restauraties. Vriendelijke groet Richard.
Richard, mijn eerste verslagje: viewtopic.php?f=58&t=12674
Leon
Bromfiets professor
Bromfiets professor
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Bericht door Leon » 24 dec 2020, 08:46

Welkom BIBA of Bram,

Ik heb je restauratieverslag gelezen. Prachtig resultaat. Je hebt helemaal gelijk, met jouw mening, dat de eerste laklaag, maar één keer origineel is. En soms, heel soms, moet het kader/plaatwerk her spoten worden met een nieuwe laklaag. Getuige deze Motoconfort.

Ben heel benieuwd naar je andere motorfietsen.

PS: ik ben een Nederlander, die parttime in Belgie woont (Dendermonde)

Groetjes,

Leon
Plaats reactie

Terug naar “Stel u zelf voor”