Magneet Scooterette onderdelen

Plaats reactie
Radio BeachBum
Bromfiets liefhebber
Bromfiets liefhebber

Magneet Scooterette onderdelen

Bericht door Radio BeachBum » 13 aug 2021, 09:36

Dag Allemaal!

Bart hier! Eerst voorstellen in een forum is altijd wel zo netjes. Ik ben sinds twee weken geleden door de knietjes gegaan voor een roestig wonderapparaat luisterend naar de naam Scooterette uit 1963. Zonder kenteken, met wat missende onderdeeltjes, maar de droom is sterker dan de realiteit. We gaan er een tweede jeugd aan plakken!

Ik ben zo enthousiast dat ik m mee wil nemen op een zesweekse vakantie richting het zuiden. Hij past NET in mijn campertje als ik de beautycase van de vriendin thuis laat. Dit levert me een silence treatment van een week op maar vooruit.

VRAAG:
mijn tandwielen zijn er versleten, en hij is gekomen zonder ketting. Weet iemand of het tandwiel universeel is? Of zo niet, heeft iemand ze nog liggen? Mijn dank is intens.
Leon
Bromfiets Koning
Bromfiets Koning
extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl

Re: Magneet Scooterette onderdelen

Bericht door Leon » 13 aug 2021, 11:35

Het voor kettingwiel is Sachs. Het achter kettingwiel is niet universeel, maar er zijn meerdere bromfietsmerken die ditzelfde kettingwiel hebben toegepast. De rollenketting is universeel. Deze onderdelen zijn nog verkrijgbaar op bromfiets beurzen, oldtimer bromfiets onderdelen handel en bij sommige lezers van deze site. Nu Uww bericht zullen reacties komen.
Bijlagen
1961 Magneet B50 Scooterette blauw 01.jpg
Radio BeachBum
Bromfiets liefhebber
Bromfiets liefhebber

Re: Magneet Scooterette onderdelen

Bericht door Radio BeachBum » 13 aug 2021, 11:49

Geweldig! Bedankt ik ga Leertouwer checken. Pracht exemplaar trouwens!
Plaats reactie

Terug naar “Magneet”